Щоб записувати числа
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні …
(цифри)
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні …
(цифри)
Чисел натуральних в світі є
багато,
З них число найбільше не можна назвати
Найменше ж знати всім годиться,
І це звичайно …
З них число найбільше не можна назвати
Найменше ж знати всім годиться,
І це звичайно …
(одиниця)
На число це, знайте діти,
Заборонено ділити.
Проте множити – чудово,
Зразу відповідь готова.
Нероби собі проблем,
Обережно будь з …
(нулем)
Заборонено ділити.
Проте множити – чудово,
Зразу відповідь готова.
Нероби собі проблем,
Обережно будь з …
(нулем)
Їх в підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте …
(задачі)
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте …
(задачі)
По ній довго можна йти,
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо це лінія …
(пряма)
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо це лінія …
(пряма)
Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму –
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться …
(лінійка)
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму –
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться …
(лінійка)
В навчанні нам допомагає,
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути …
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень:
Наш друг і помічник …
(підручник)
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути …
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень:
Наш друг і помічник …
(підручник)
Я без сторін і без кутів,
Як звуся, відгадай.
І на малюнках дітлахів
У сонечку впізнай.
(круг)
Маю я три сторони
І три кути.
Чи мене назвати
Зможеш ти?
(трикутник)
І три кути.
Чи мене назвати
Зможеш ти?
(трикутник)
Олівці Петрусь узяв,
Швидко щось намалював.
Хоч крути, а хоч верти,
Має тільки три кути.
(трикутник)
Він давно знайомий мій,
Кожен кут у нім прямий.
Всі чотири сторони
Однієї довжини.
(квадрат)
На квадрат я дуже схожий.
Маю теж чотири сторони.
Тільки дві з них протилежні —
Однакової довжини.
А сусідні — різні.
(прямокутник)
Він не круг і не квадрат
І не прямокутник.
Має тільки три кути
Звуть його ...
(трикутник)
В мене ось такі кути,
Вони схожі, як брати.
І чотири сторони
Однієї довжини.
Отже, треба нам, малята,
Усе знати про ...
(квадрата)
Як складемо ми квадрат
Протилежними кутами,
Дві фігури вийдуть в нас —
Можна звати їх братами.
А чому — ти доведи,
Як назвати їх — скажи.
(трикутник)
Він у сторони простяг
Рівненькі відрізки,
Поміж них у нього —
Чотири кути-ріжки.
(квадрат, прямокутник)
Не стоїть і не стрибає
Жодного кута не має
(круг)
Має він вершину,
Має і основу,
А якщо покотиться —
То по колу знову.
(конус)
Давно вже визнали всі люди
Її главою всіх наук.
Вона потрібна всім і всюди –
Без неї ми, немов без рук.
Її главою всіх наук.
Вона потрібна всім і всюди –
Без неї ми, немов без рук.
(математика)
Круглий, наче буква О,
Збільшує в рази число.
Як стоїть один-однісінький,
То не значить нічогісінько.
Збільшує в рази число.
Як стоїть один-однісінький,
То не значить нічогісінько.
(одиниця)
Матеріал культивований
учнями НВК "Боянська гімназія"
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.