1.Ви
запам’ятовуєте краще те, що розумієте. Не вчить нічого механічно
напам’ять. Спробуйте те, що ви вчите зрозуміти, зробити власні
визначення та узагальнення.
2.Ви запам’ятовуєте краще, якщо вчите
частіше та менших об’ємах. Ви вчитеся успішніше, якщо не пізніше чим
через день вчите матеріал, а потім з подвоєними інтервалами повторюєте
так довго, поки не зможете задовільно відтворити його. Чому так? Тому,
що зразу ж повторити матеріал, який ви тільки но вивчили не є
ефективним, бо витрачається дуже багато часу.
3.Ви засвоюєте матеріал краще, якщо постійно проговорюєте його вголос.
4.Ви запам’ятовуєте щось краще, якщо повторюєте це ціле, ніж тоді, як ділите його на частини і кожну засвоюєте окремо.
5.Позитивне
налаштування стимулює запам’ятовування. Ви можете посилити віру в свою
пам’ ять, якщо будете постійно говорити: «З кожним днем я згадую все
краще і краще». Якщо ви навіюєте собі, що у вас погана пам’ять, що ви не
можете нічого запам’ятати, що ви постійно забуваєте, то ваша пам’ять
отримує якби установку і дійсно погано працює.
6.Висока мотивація
навчальної діяльності також позитивно впливає на стан пам’яті. Якщо ви
цікавитеся тим, що вивчаєте, то ви запам’ятовуєте набагато краще.
7.Ви
засвоюєте швидше і на довше зберігаєте матеріал, якщо регулярно робите
невеликі перерви. Найбільш оптимально через кожні півгодини робити
перерву на 2-3 хвилини, під час якої можна потягнутися, пройтися тощо.
Приблизно через 1 годину занять треба зробити більш тривалу паузу,
близько 5-7 хвилин, під час якої можна попити. Після 2 годин роботи
треба відпочивати від 20 до 30 хвилин.
ЯК КРАЩЕ ЗАПАМ’ЯТАТИ:
1. Ви запам’ятаєте краще те, що зрозумієте. Прагніть зрозуміти те, що ви вчите та знайти власні визначення.
2. Вивчайте матеріал частіше, але в невеликих об’ємах.
3. Промовляйте вивчене вголос.
4. Повторюйте вивчений матеріал як одне ціле, а не діліть його на частини, щоб засвоїти кожну окремо.
5.
Регулярно робіть маленькі перерви. Найбільш оптимальна перерва 5 хвилин
через кожні півгодини. Через 1 годину занять треба зробити паузу більш
тривалу.
6 способів для мотивації вашої дитини виконувати домашнє завдання.
З
початком нового навчального року для багатьох батьків починається
«війна» з дітьми. Виною цьому домашні завдання та їх виконання. У дітей
ніколи не буває бажання витрачати час на їх виконання, адже вони з таким
же успіхом можуть потратити цей час на прогулянки з друзями, сидіння за
комп’ютером або перед телевізором.
Для багатьох батьків це
серйозна проблема. Їм приходиться кожної ночі перевіряти наявність
виконання домашніх завдань або стояти над своєю дитиною, щоб впевнитися,
що завдання будуть виконані. Це дуже важко для обох сторін.
Життя
стає набагато простішим, коли знаходиться спосіб мотивувати своїх дітей
на виконання домашніх завдань. В багатьох сім’ях мотивація діє
ефективніше ніж покарання.
1. Встановити постійний час для
виконання домашнього завдання. Це повинно привчити дітей до
раціонального використання часу. Цієї вимоги треба дотримуватися
регулярно. В цей час телевізор, комп’ютер та інші відволікаючі фактори
повинні бути усунені.
2. Придумайте систему винагород. Ви можете
запропонувати винагороду за виконання домашнього завдання у встановлений
час, за виконання роботи без помилок тощо. Подумайте, щоб могло стати
гарною винагородою та змінюйте її за необхідності змінити мотивацію.
3.
Відповідна винагорода. Це особливо важливо, якщо виконання завдання
стає проблемою. Повне виконання заслужує винагороди; повільна робота або
відмова закінчиться втратою довіри та стимулювання з боку батьків.
4.
Треба знайти оптимальний варіант стимулювання або винагороди для
дитини. Тим більше, що ваш тиждень відносно домашньої роботи
розплановано, то не обов’язково щодня винагороджувати дитину. Ви можете
встановити свої «правила», наприклад, дитина увесь тиждень працює, щоб
отримати винагороду на вихідних.
5. Будьте наполегливішими.
Навіть якщо ваша дитина, будь яким чином, опирається новим правилам, ви
повинні стояти на своєму. Якщо ви самі приймете нові правила, то й діти
згодом приймуть їх. Декілька днів «битв» відносно домашніх завдань,
навіть якщо вони дуже серйозні, принесуть свої плоди.
6. Будьте
завжди поряд. У дітей дуже часто виникають питання по виконанню домашніх
завдань. В ідеалі ви хочете, щоб вони самі зрозуміли, як зробити
роботу, але буде краще, якщо ви допоможете їм зрозуміти, про що
запитується або, ще краще, покажете дитині як вирішити, наприклад,
задачу. Ви допоможете дитині раз або два, а на третій він все виконає
сам.
Окрім того, вам може допомогти правильний вибір «винагороди»
за старання дитини. Наприклад, додатковий час біля телевізора чи за
комп’ютером. Але все ж таки кращою винагородою для дитини та і для вас
буде час, який ви проведете разом всією сім’єю. Спільний похід в парк чи
музей, настільна гра в повному складі та й інші винагороди надихнуть
вашу дитину швидше й краще виконувати свої домашні завдання.
Джерело:http://boyarka-school1.edukit.kiev.ua/psiholog_logoped_socialjnij_pedagog/storinka_socialjnogo_pedagoga

Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.